[] Hyvästä ystävästäni

[ ] Parhaasta ystävästäni

[x] Tyttö/poikaystäväni

[ ] Äidistäni/Isästäni

 

YLEISTÄ

Nimi - E.

Ikä - 17 

Siskoja tai veljiä? - Siskoja ja veljiä

Asuu - S-joel

 

ELÄMÄÄ 

Harrastukset - Ei virallisesti harrastusta, mutta minä! :D

Onko hän hyvä harrastuksissaan - Onn :D

 

ULKONÄKÖ

Hiukset -  Sellaset ihunat

Onko hän kaunis/komea - Komea :) <3

Pituus - Mua pitee

Anna arvosana hänen ulkonäölleen asteikolla 4-10? - 10 <3 <3

 

SINÄ JA HÄN

Näettekö usein - Viimeks perjantaina <3 Ikävä jo.

Mitä teette - Pidetään hauskaa, jutellaan, makoillaan mun sängyl, välil käydään kävelyl ja höpötellää kaikkee siel :D

 

Vietättekö paljon aikaa yhdessä - Riippuu viikost.

Oletko ikinä ollut hänellä yötä - En 

Voitko kertoa hänelle kaiken - Enköhän, aikalailla

Paras muisto teistä - Valinnaistunnit, ja jokainen hetki yhes. Se kolmen tunnin "lenkki". Kaikki <3

Oletko halannut häntä? - Oon montaki kertaa jo.

Miksi pidät hänestä? - Tykkään, pidän, rakastan. Siks ku hän on hän eikä kukaan muu <3

Milloin näit hänet viimeksi? - Perjantaina, ja toivottavasti ny tänään seuraavan kerran ;) Sillä ois yks juttu ;)

Mikä hänessä on parasta? - Se on vaan niin ihana. Voin olla iha 100 % oma itteni sen seuras.

 

ONKO HÄN...

LYHYT vai PITKÄ ? - Pitee mua

KILTTI vai TUHMA? - Vois sanoo melki et molempii ;) ;D

VIISAS vai TYHMÄ? - Viisaampi mua

HAUSKA vai TYLSÄ? - HAUSKA

KAUNIS/KOMEA vai RUMA? - Komeeee <3

 

KUMPI TEISTÄ ON:

Viisaampi - Minä, noeivaa.. En tiiä :D

Parempi koulussa - Minä :D

Parempi kielissä - Jaa.a.. :D Ehkä minä.

Parempi laulamaan - Vaikee sanoo :D Mut minä :D

Pidempi - Hän <3 ja hyvä niin

Kauniimpi - Minä tietty :D

 

OLEN NÄHNYT KUN HÄN

[x] syö

[ ] nukkuu

[x] juo 

[] juoksee

[x] nauraa

[x] nauraa omalle jutulleen

[] ostaa jotain

[] hyppii

[/] vaihtaa vaatteita

[ ] kaatuu

[] ottaa kuvia 

[ ] on tietokoneella

[x] puhuu puhelimeen

[x] tekstailee

[] laittaa hiuksia

[] syö tikkaria

[x] kertoo sinulle salaisuuden

[x] yskii

[ ] itkee

[x ] kirjoittaa

[<] halaa sinua

[ ] halaa jotain muuta kun sinua

[] käy facebookissa

[ ] juttelee jonkun pojan kanssa mesessä

[/] huutaa

[] kiljuu

[x ] pelaa jotakin

[x ] tippuu sängyltä

[x] peilailee

[ ] vahaa pyörän 

[ ] ulkoiluttaa koiran/kissan

[ ] istuu bussissa

[x] istuu penkillä

[x] raapii itseensä

 

KOKEMUKSIA

[ ] olen katsonut televisiota hänen kanssaan

[/] olen nukkunut hänen vieressään

[x] hän on ollut minun luonani

[een viel] olen nähnyt hänen vanhempansa

[x] hän on nähnyt minun vanhempani

[x periaattees juu.] olen matkustanut hänen kanssaan

[] olen käynyt syömässä hänen kanssa pikaruokaravintolassa/muualla

[x] olen halannut häntä

[/] hän on kuullut kun laulan

[/] olen kuullut kun hän laulaa

[/ ] hän on nähnyt kun itken

[ ] olet nähnyt kun hän itkee

[x ] olen nähnyt kun hän kirjoittaa

[x ] hän on nähnyt kun kirjoitan

[x] olemme kuunnelleet musiikkia yhdessä

[x] olemme nauraneet yhdessä