[x ] En juo kahvia

[x ] Meikkaan lähes joka päivä

['7 ] Tykkään lauluista, joissa kerrotaan rakkaudesta

[/ ] Kuuntelen poppia

[ ] Kuuntelen klassista

[/ ] Olen seurustellut vakavasti yli kolme kertaa

[/] Hihitän

[/ ain välil :D] Pidän kasvoistani

[ ] Minulla on kauniit kasvot

[ ] En koske mielelläni likaisiin asioihin

[x] Hiukset ovat ikuinen ongelma

[x] Inhoan sadetta

[x] Minua harmittaa, jos sotken vaatteeni

[x] Kiljahdan, jos säikähdän kunnolla

[/] Pojat on kivoja

[/ ] Tiedän, että ainakin viisi kundia on ollut kiinnostunut minusta

[x ] Matkustan kaikki kilometriä pidemmät matkat autolla

[x] Ihastun helposti

[  ] Mutta ihastukset menevät myös helposti ohi

[/ ]Pidän kilteistä pojista enemmän kuin koviksista

[/] Pelkään pimeää

[/]Pelkään korkeita paikkoja

[/ ] Pelkään hämähäkkejä

[en oo maistanu ] Kalja on kamalan makuista

[x] En röyhtäile julkisesti

[x ] Rakastan shoppailua

[ ] Ja minulla on varaa kunnon tuhlaukseen

[ ] Vaaleanpunainenkin on ihan kiva

[x] En osaa puolustautua, jos kimppuuni hyökkäisi mies

[ ] Pysyn hyvin pystyssä korkkareilla, joissa on 15 cm korko

[/ ] Syön terveellisesti

[/] Minulla on monta läheistä tyttökaveria.

[/ ] Tykkään käyttää koruja

 

Olen...

[x ] vetänyt toista naista tukasta tai raapinut

[x ] Korjannut sukkahousuja kynsilakalla

[x] Kurkkinut kaverin kylpyhuoneen kaappiin

[ei oo ollu tarvis :D ] Nyppinyt kulmakarvat

[x] Keikistellyt peilin edessä

[x]Puhunut puhelimessa tunnin jos toisenkin putkeen ystävän kanssa

[x] Vetänyt naamaan ison levyn suklaata kerralla

[x] Siivonnut hulluna kun joku kertoo tulevansa kylään lyhyellä varotusajalla

[] Pissannut julkiselle paikalle maistissa

[ ] Silittänyt alushousuja

[ ] Kuunnellut korvat höröllä Dr.Philin viisauksia

[x] Haaveillut rikkaasta miehestä

[] Kutonut kangaspuilla

[ ] Käynyt manikyyrissä