Näinpä siis taas kouluviikko ohi, siis se 3 päivää mitä täs ny oli :D

Mut toisaalt ei voi valittaa tän viikon lyhkäisyydest, parin viikon päästä lauantainaki on koulupäivä ja tehää muutenki silloin erittäin pitkää päivää koulus sillä viikolla.

Mut huomenna on vapaa ku on loppiainen ja olen hyvin "onnellinen" siitä että minun kurkkuni on tänään kipeä. 

Oli tosi inhottava nukkua yöllä ku nielaiseminen sattui ja tänään oon muutenki haukotellu tavallista tiuhempaan tahtiin jolloin myös siinä siihen kurkkuun sattuu. Autsista vaan.

Tänään ollaanki oltu kuukausi tasan kihloissa, saas nähdä nähäänkö raksun kans tänään, vai laitanko hälle viestiä jotta parempi jättää vaik huomiselle se näkeminen.. Toisaalt huomenna meil on siivouspäivä. Enkä ny usko että hän heti aamusta tänne tulisi mut mut.. Ehkä taidan sittenki nähä hänet tänään, jos vaan olis suostuvainen taasen ulos minun kanssani tulemaan. 

Eilen nimittäi reippailtiin ulkona ja siitä varmaan mulle se kurkku kipu syntyikin ku unohtui kaulahuivi kotiin. Ja tarkemmin ajateltuna sellaiset kaulurit mitä lapsena on tullu pidettyä on aika varmasti paljon kätevämpiä ku ne mitä nykypäivän nuoret käyttää. Tosin eilen kyl tuuli tääl päin aika kovasti, et jopa sen takia en ihmettele jos kylmää sain kaulaani.

Mut se on ny vaan kestettävä ei voi muuta.