Haluis muodostaa jossain määrin itselleen uuden tyylin (iha kaikel taval itseasias)

Mut siihen menis rahaa ja aikaa. Tietenkin saa unelmoida. Ja niinpä minä aionkin nyt tehdä.

Ensinnäkin haluisin ehkäpä osata meikata kunnolla.. Kyllähän mä tietenki meikata osaan mut se miten haluaisin osata onkin eri juttu, täs pari silmämeikkiä.

http://lumenebrand-fi.absolutions.fi/default.asp?docId=20942

 

 

Kynnet sais itellä olla ainakin pidemmät, enkä ees osaa lakata niitä kauniisti, joten haaveillaanpa vähä kauniimmista ja pidemmistä kynsistä. Ehkä niit ei sit järsis jos ne näyttäis tältä:

 


Puhuttaisko sitten vähän hiuksista? Mulla on liian lyhyet hiukset, just ja just saan ne kiinni ja siltikin sieltä rupeaa repsottamaan pari hiustukkua. Joko pidemmät ois kivat tai sit lyhyemmät. Mutta niin ettei tarvitsisi keittiöpäivän jälkeen tuskailla sitä että hiukset on lättänät jne. Niinpäh.. Vaikea homma lyhyiden hiusten kans. Pidemmillä se lättänyyden esto hoituis sillä et sit vaan heittäis hiukset pampulalle.

 

Ja hiusten väriäkin olisi kiva vaihtaa.

 

Tää olis hiustyylinä iha kiva, tollanen jännä ja omalaatuinen, värinä ei kiva. Tai pohjaväri kylläkin ja shokkiväreistä ottaisin raidoiksi vain tuon violetin.

 

Tän naisen hiuksiin oon jotenki mieltyny. Ne on kauniin väriset. Ja ihana tyyli muutenkin hiuksissa.

 

 

Ja lisää hiustyylejä, ehkä ne lyhyehköt sillai ois paremmat, koska näiden kasvattamiseen menis aikaa ihan hirveästi. Oon jo kymmenen kertaa yrittäny kasvattaa mut aina jotenkin menee kärsivällisyys kun ei sitten jaksa ja ne ei kasva aivan sillä tavalla ku toivois. Nimittäin aika epätasaisesti vetää.

 

En nyt tylsistytä teitä mun hiusongelmilla enempää. Tuos ny oli jotain vaan sellaisia kivoja. Ja se on aina sit eri juttu sopiiko mikään niistä hiustyyleistä mistä ite haaveilee.

Oisko sit vaik vaatteet?

Tilanne on tää, haluan nahkatakin!

 

Mut täs ny vähä vaatteita mitä voisin aika mahdollisesti pukea päälleni :D

Jos mä siirtyisin ny mekko osastolle. Täs on ny sellaisii mekkoi joita voisin käyttää jossai juhlis, koulus, kotona ihan missä vaan. Enkä rupea eritteleen et mitä käyttäisin missäkin.


Okei mä lupaan et takkeja ei tuu niin hirveästi ;D

 

ASUSTEET :D

Kenkuloita