Pitäs varmaa tehä iha jotai muuta ku kirjoitella blogia tai istua facebookissa.

Ei käy, facebook tekee minusta nimittäin sosiaalisen. Noeivaa :D

Olen juuri töissä, lähinnä iskän töissä. Siis ihanaa.. Pitää oottaa et iskä pääsis töistä.

Voi siis pääsispä jo, voispa vaihtaa radiokanavaa ei luoja mitä keskustelua ne käy. YLEX <3

Ei todellakaan.

Minun on ikävä minun rakastani vaikka vasta toissapäivänä hänet näin, toivoisin näkeväni tänäänkin, mut niillä on asuntolalla siivouspäivä joten hyvin hyvin epätodennäköistä että häntä tänään näen.

Mut huomenna ainaki haluuuuuuuuuuuuuuun nähä, koska sit se on taas viikonlopun isällään. Ja tulee vasta sunnuntaina eikä välttämättä silloin tule meille eli jos kuvitellaan et näen sen seuraavan kerran vasta ensi maanantaina niin niin, on mennyt silloin siis 5 päivää erossa :(

Okei no tosta uupuu vaan se 2 päivää nii se ois se summa mitä siit oisin eros JOS olisin suostunu siihe ulkomaan matkaan, mutta ku en suostunu niin niin... NIIN.

Nii joo työssäoppimista ei oo enää kovin montaa päivää jäljellä, ja jouluaattoonki on aika vähä aikaa kuitenki viel.

Pitäs raksulle ostaa nopeesti joululahja, tai siis eihän viel tietenkään ole mikään kiire.

Mut kummiski..

Olenpa ikävystynyt immeine tänää, mitäköhä sitä puuhais ku pääsis kotio...

Sinä olet minun ainoa taivas, olet ainoa maa.

Sinä olet minun ainoa aurinko, olet ainoa kuu.

Sinä olet minä, enemmän kuin kukaan
kun sä lähdet maailmasta
tulen silloin mukaan.

Sinutta on tyhjyys
sinutta oon vaan
lintu siivetön tai kala kuivan maan
sinä olet minä.

 

 

Poika tykkään sust paljon ehkä liikaa
Sä oot aivan ihana enkä haluu riitaa

 

Don't let go. Never give up, it's such a wonderful life.

 

 

 

Kun näin sut ekan kerran se oli pelkkää taikaa.