Missä ihmeessä on se ihanan ihana luminen talvimaisema, jonka oon jo kerran nähny työssäoppimispaikan takapihalla. Siellä kun menee yksi joki ja sinne sellainen kiva näköala tie, ja se oli aivan mahtavan näköine silloin ku sitä lunta vielä oli. Ja sit se suli ja ny sitä on taas, mut iha liian vähä. Enemmän tuol on sellaista lopputalven sohjoa ja märkää ku mikäki :(

En mä ny sillä et sitä lunta iha hirveästi pitäis olla mut jos ees pikkuisen, jooko? jooko?

Jooko? vaik sen talvisen unelma maiseman takii, jooko?

Ei ku just tän sohjoisen ja märän kelin vuoksi ei mitenkään vois uskoa et pian on joulu. Tuntuu niin mahdottomalta, viime vuonna tähän aikaan oli jo sitä lunta, vaan missä se on nyt..

Miauh.. Huomenna on jo viimeinen työssäoppimispäiväkin. Mihin tää aika on oikeesti menny, ei niinku mitään havaintoa.

Ja raksun kans tulee tiistaina 3 kuukautta seurusteluakin täyteen.

Sit ei oo enää kauaa ku on mun synttärit, onneks vasta maaliskuus, ja koulunki loppuun on enää tooosi vähä aikaa.

Hianoa, sit saiski ruveta pikkuhiljaa miettimään, et mitäs sit. Mitä mä aion tehdä ku koulu loppuu?

Jaaaaah... Voisha sitä tietysti hakea jonneki viel opiskelemaan, kiinnostais kovasti, paitsi tänään nyt tuskin tuollaisia miettiä jaksan. Haluan vaan nukkumaan nukkumaan nukkumaan..

Mua janottaaaaaaa :(

Huomenna toivottavasti nään raksuni :)))))

 

Mut takaisin tuohon sää systeemiin, mua niin inhottaa just tällä hetkellä pitää villapaitaa, haluisin vaan repiä sen pois yltäni tai jotain, on kuuma ja ahdistava olo. Tai sit se johtuu siit ku olin saunassa ja sauna on vieläki päällä ja muutenki tupa lämmin.

Noh jooooooh...

Mut saa kyl hiukan kaipaamaan kesää..

 

Houkuttaako ajatus, ei sohjoa, ei märkää (no on jos sataa, mut onks se ny niin paha ku tää et kengät on HETI märät ku astut siihe samperin sohjoon), ei pakkasia ( ei pikkupakkanen joka saa posket punaisiksi haittaa yhtään) ei lunta. Okei lumi on kaunista, jos ei jo tullut selväks.

Kaikella on hyvät ja huonot puolensa.

Eikä huvita olla ny ulkona.

www.youtube.com/watch ja toi soi pääs.

 

 

Ainiin mähän en siis unelmoi mistään extra super hyper kauheen kalliista sormuksist mut täs ois pari sellast kauheen kallista varmasti mut iha nättiä. Mut mun mielest yksinkertaisuus on ehkä kauneinta kuitenkin..

 

 

Mut nyt hyvinkin paljon hyvää yötä <3