Päätin etten lähde sinne matkalle.. Ja opettajallekin ilmoitin jo asiasta aikaa sitten.

Vaikka se ois ollu tosi hieno mahdollisuus ja kaikkea, mut jotenkin tuntuu et mun on parempi täällä. Tietty ny vähä kaduttaa, oispa sinne ainaki päässy pakoon sitä kaikkea stressiä mikä täällä on.. Mut myöhäistä.

Sais ruveta hiukan suunnittelemaan näyttöjä, oi mikä päänvaiva siitäki taas tulee. Äpryyyyyyyyyyyyyyyy....... 

Ärsyttääkö ees hieman ku äiti kokoajan kyttää sitä et millä sivuil oon ja jos vähänki se kuulee näppäinten ääntä nii heti et kelle kirjoitat. kelle kirjoitat.

No hyvää päivää en kellekään, mut kai sitä pitää sivun osoite kirjoittaa vai pitäiskö kokoajan olla vain ja ainoastaan hemmetti samalla sivulla. Vissiinki sit.

Ny se istuu tuol mun selän takana.. ja just kyttää sitä et en puhu kenellekään facebookis ja jos puhun nii heti kyselee et kelle ja mitä kirjoitan ja miks jne.

Ny se jo kysyi et mitä mä tänne kirjoitan. EIHÄ SE HELVETTI SILLE KUULU.

Menee niin hermot lopullisesti. Eilen se valitti siit ku olin käymäs koneella, ois tarpeellist ollu lukee vähä näyttöjen vaatimuksia, nii ei niitäkää saanu lukea ku olin muka liian kauan koneella ja muka meni liian kauan lukea yks juttu.

Joo no kyl siinä vähä aikaa menee ku sitä lukee. Mut mitä tuo ny ymmärtää. Ikinä mitään. 

Mut mul on ny hyvin kuihtunu olo. Äiti taas huutaa tuos. Ny siit ku hän ei saa lukea mun blogia, ei LOL.

Eikä mul oo ees enää ketää sellaist kaveria, joka kuuntelis, joka ymmärtäis mua..

En oikeastaa halua enää ees kellekään kertoa asioistani..