teen tämän:

parhaasta kaveristani [ ]

sisaruksestani []

tyttö/poikaystävästäni [x ]

Missä hän asuu? – Viikonloput joko isällään tai äidillään, viikot asuntolas.
Miten kuvailisit häntä? – Ihana
Milloin hän itki viimeksi?- En tiiä
Miltä hänen hiuksensa tuoksuvat? – Normaalilt
Mikä hänet saa yleensä itkemään? – Jaa-a
Rakastaako hän ketään tällä hetkellä? – Joo
Kutiaako hän helposti? – En oo kokeillu
Minkä maan kulttuurista hän pitää erityisen paljon? – Suomen? :D
Miten hän pesee hampaansa? – Normisti
Onko hänen vaatekaappinsa siisti? – Noooh, miten sen ny ottaa ;D
Missä kuussa hän on syntynyt? - Heinäkuussa
Nostavatko kalliit lahjat hänen eroottisia haluja? – xDDDDDDD 
Katsooko hän omaa peilikuvaansa aina kun saa tilaisuuden? - Ei, se oon minä joka tekee niin.
Mikä on asia, mistä hän pitää todella paljon, mutta ei kerro sitä kenellekään? – Enhän mä sitä voi tietää! :D
Mitä hän aikoo tehdä vielä tänään? – Menee varmaan ringille, tai tulee tänne tai jotain :D
Osaako hän tehdä ruokaa? – Kai se ny jotai osaa tehä.
Miten hän oli pukeutunut kun tapasitte ensimmäisen kerran? – Farkut, mopotakki (sininen) ja mopokypärä
Miten hän pu
keutuu nykyään? – Sillai kivasti
Millo näät hänet seuraavan kerran? – No niinpäh! 
Harrastaako hän mitään urheilulajia? – Ei periaattees
Kuka on hänen paraskaveri? – J varmaanki. Tai onko sil ny nii parast kaverii ees.
Onko hän hyvä koulussa? – Ei
Mitä teette yleensä? – Makoillaan mun sängyl, höpötellään, se kiusii mua.
Oletteko riidelleet kertaakaan? – Ei
Näätkö häntä usein? – Riippuu
Polttaako hän? - Poltti